OM BUDOKAN

HVEM ER VI?

Den glade mand forrest i billedet er vores cheftræner, Finn Jensen. Han har trænet Ju-Jitsu (selvforsvar) i 40 år og har udviklet træningsprogrammerne på vores forskellige hold. Instruktørteamet består derudover af yderligere tre sortbælter.

Vi tager træningen seriøst. Det kan godt gøres med sved på panden og smil på læben. Så uanset om du kommer for at give den max gas eller hyggetræne, vil der være plads til dig. Vi lægger vægt på et sikkert og trygt træningsmiljø.

Klubbens sociale liv er vigtigt. Du vil derfor også have mulighed for at deltage i arrangementer udover den almindelige træning.

De første skridt til noget nyt kan være svære – især når det gælder kampsport og selvforsvar. Vi vil godt invitere dig ud af komfortzonen og ind på måtten ...

Du behøver ikke at være i topform for at begynde. Og nej, du er ikke for gammel! Du bliver heller ikke smidt rundt af erfarne eksperter fra dag 1.

Hvad sker der? Hold dig opdateret på vores Facebookside

Kommende begivenheder

– for juniorer og seniorer

– for juniorer og seniorer

– for Budokids og Budo4All

Vi glæder os til at bygge videre på klubbens positive udvikling i den nye sæson. Det vil ske ved hjælp af glæde, engagement og masser af god træning.

Initiativprisen i Randers Kommune

Vores udvikling er blevet bemærket uden for vores egne lokaler.  Ved et stort eventshow i 2019 fik vi tildelt Initiativprisen i Randers Kommune.

Vi har udviklet helt nye træningsprogrammer, oprettet nye hold og oplevet en meget stor fremgang af medlemmer.

Ses vi?

Vi bliver så glade, når der kommer nye :-)